reklama

Reklama uprostred Televíznych novín – je to možné?

Práve som dopozeral Televízne noviny a som v šoku. Teda ani som ich nedopozeral. Radšej som to prepol. Markíza prišla s novým vzhľadom štúdia a minula na to ťažké prachy. A bolo to úplne zbytočné. Tento komerčný ťah im vôbec nevyšiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Grafika nových Televíznych novín je podľa mňa omnoho horšia ako pred tým. Už len preto, že miešajú slovenčinu a angličtinu. Nie je na to náhodou nejaký zákon? Ľutujem tých ľudí, čo angličtinu neovládajú.

Tieto všetky komerčné ťahy by som ešte dokázal prežiť. Ale reklama uprostred správ? Tak to už je vrchol. Ja osobne by som si chcel pozrieť krátke , svižné a informáciami nadupané správy. Správy na Markíze sú presne opačné. Ešte aj to, že ich potiahli za začiatok správ u konkurencie. Určite zaujímavý spôsob ako vyradiť konkurenciu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Späť k reklame. Myslím, že to je už vrchol komercionalizmu. Ako beriem, že sa moderátori potrebujú vymeniť, ale na to im stačí čas kým sa dozvieme, čo ide večer. To je už Markíza na tom, tak zle, že potrebuje dávať reklamu uprostred správ. aby si trocha zarobili?

Od dneska už nikdy tieto správy pozerať nebudem. Akosi stratili zmysel. Najmä nechápem tie ich živé vstupy. Jeden redaktor niekde stojí a odmoderuje svoj príspevok naživo. Ja som doteraz žil v tom, že živé vstupy sa používajú na informovanie o aktuálnych veciach. Vysvetlite mi to prosím niekto. Veď nie je jedno, či redaktor spracuje svoj príspevok dopredu, alebo ho komentuje naživo. Dokonca možno je lepšie, keď to redaktor urobí pred správami, určite to vyzerá lepšie, než keď len stojí a kecá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Našťastie na Slovensku pôsobí spravodajská televízia TA3. Tuším, že od dnes budem pozerať správy už iba tam. Tam nájdem správy bez komercie plné informácií a vždy aktuálne. Dokonca je tam minimum reklám a množstvo relácií, kde nájdem často užitočné informácie.

Jozef Dzuriš

Jozef Dzuriš

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Tolerantný človek putujúci životom v absurdite všedných dní, ktorý rád stretáva nových a príjemných ľudí. Žiadosti o pomoc nikdy nepovie nie. Stojí si za svojím názorom aj za búrky, aj za horúceho počasia, napriek tomu si vždy vypočuje druhú stranu. Nesúďte ho, len ho čítajte.Píše aj blog o knihách citanie.com Zoznam autorových rubrík:  peer-to-peer pôžičkyNezaradenéSúkromnéKultúraŠkolačo nás nezabije, to nás posilnSlávne meno JozefITSlovenskoZábava

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu