reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Dzuriš

Jozef Dzuriš

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Tolerantný človek putujúci životom v absurdite všedných dní, ktorý rád stretáva nových a príjemných ľudí. Žiadosti o pomoc nikdy nepovie nie. Stojí si za svojím názorom aj za búrky, aj za horúceho počasia, napriek tomu si vždy vypočuje druhú stranu. Nesúďte ho, len ho čítajte.Píše aj blog o knihách citanie.com Zoznam autorových rubrík:  peer-to-peer pôžičkyNezaradenéSúkromnéKultúraŠkolačo nás nezabije, to nás posilnSlávne meno JozefITSlovenskoZábava

reklama

Súkromné

Čo znamená štátny bankrot

Jozef Dzuriš

Čo znamená štátny bankrot

Armagedon, apokalypsa. Aj takýmito slovami sa dá popísať, čo nasleduje po tom, keď štát skrachuje. Vo svojej podstate má byť štátny bankrot posledným a nevyhnutným riešením. Je to následok rozšafnosti a nezodpovednosti politikov. Tí neboli schopní udržať na uzde svoje perverzné chúťky míňať cudzie peniaze. Štátny bankrot je tak stav, kedy dôvera v štát klesá na najnižšiu úroveň a prakticky demaskuje jeho skutočnú tvár.

  • 21. jún 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 456x
  • 0
Jednoduché riešenie na neplatičov

Jozef Dzuriš

Jednoduché riešenie na neplatičov

Minulý týždeň prebehla médiami správa o inteligentných elektromeroch na Luniku IX. Človek by čakal, že sa toho chytia všetky média a kvalitne to publicisticky spracujú na zaujímavú reportáž. O takejto téme totiž jeden článok nestačí. Pri tom si myslím, že aj toto je jedným z riešení ako na neplatičov. Vlastne lepšie by bolo vraziť prachy do projektu inteligentných elektromerov, než do rôznych pseudoprojektov, ktoré nič neprinášajú. Tu je totiž aj vidieť následky investície a aj to ako z dlhodobého hľadiska prináša prospech.

  • 21. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 205x
  • 0
Môj rok 2011

Jozef Dzuriš

Môj rok 2011

Keď som sa v takomto článku pred rokom dušoval, že ten ďalší rok nech bude lepší ako ten predchádzajúci, tak sa to do istej miery vyplnilo. Len presne opačne. Čo sa pokaziť mohlo to sa pokazilo, a čo sa pokaziť nemalo, to sa pokazilo ešte viac. Tento rok bol na nič, a už sa teším, keď budem v tom ďalšom.

  • 31. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Môj rok 2010

Jozef Dzuriš

Môj rok 2010

Minulý rok som zaviedol peknú tradíciu, že vždy na konci roka zhodnotím, aký ten rok bol. Rok sa s rokom stretol a mne pod oknami vybuchujú delobuchy (doprial by som tým deckám tak hodinu bombardovania za druhej svetovej). To je neklamný znak toho, že Silvester sa prirútil a ja by som mal bilancovať.

  • 31. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Chcem si naveky pamätať

Jozef Dzuriš

Chcem si naveky pamätať

Keď som bol prvák na základnej škole, tak  nám kúpili psa. Dokonca nie hocakého, ale amerického kokeršpaniela. Dnes som prvák opäť, ale už na výške. Teraz som už však bez psa, ktorý sa za dlhých 13 rokov stál mojou súčasťou. Na tento čas budem spomínať ešte dlho. Už nič také nezažijem.

  • 21. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Môj rok 2009

Jozef Dzuriš

Môj rok 2009

Tak, dni osláv nového roka odzneli a je čas sa vrátiť do bežného života. Väčšina ľudí sumarizuje starý rok na jeho konci. Ja som si to nechal až na začiatok nového roka. Pre mňa bol totiž ostatný rok plný zmien, rok začiatkov a koncov. Bol to doteraz pre mňa najťažší rok. Rok plný vzrušenia, nových vecí, nových ľudí...

  • 3. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ten, kto si zaslúži úctu...

Jozef Dzuriš

Ten, kto si zaslúži úctu...

Dušičky sú tu. S nimi prišla zima a mráz. Len ten sneh chýba. To však nebráni ľuďom, aby precestovali obrovské vzdialenosti len preto, aby si spomenuli na svojich najbližších, ktorí už nie sú medzi nami. Ja som sa poriadne obliekol, psychicky obrnil voči zime a tiež vyrazil na cintorín.

  • 1. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Aj tak je v škole fajn...

Jozef Dzuriš

Aj tak je v škole fajn...

Tak, a je to tu. Po skoro dvoch týždňoch skončili prázdniny a ja som musel ísť opäť do školy. Samozrejme, deň pred tým som si adekvátne na školu zanadával a ohovoril všetkých ministrov školstva, ktorých sme kedy mali. (Minister je v školstve boss najvyšší, takže automaticky za všetko môže on. :-) )

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu