reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Dzuriš

Jozef Dzuriš

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Tolerantný človek putujúci životom v absurdite všedných dní, ktorý rád stretáva nových a príjemných ľudí. Žiadosti o pomoc nikdy nepovie nie. Stojí si za svojím názorom aj za búrky, aj za horúceho počasia, napriek tomu si vždy vypočuje druhú stranu. Nesúďte ho, len ho čítajte.Píše aj blog o knihách citanie.com Zoznam autorových rubrík:  peer-to-peer pôžičkyNezaradenéSúkromnéKultúraŠkolačo nás nezabije, to nás posilnSlávne meno JozefITSlovenskoZábava

reklama

Kultúra

Rozbieham nový projekt: Čítanie.com

Jozef Dzuriš

Rozbieham nový projekt: Čítanie.com

Po dlhom uvažovaní som sa rozhodol, že tento mesiac rozbehnem nájdený projekt. Dovoľte mi, aby som vám predstavil môj nový web Čítanie.com.

  • 15. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 703x
  • 1
Ja sa ženiť nebudem!

Jozef Dzuriš

Ja sa ženiť nebudem!

V stredu 12.03. 2008 zatiaľ, čo sa maturanti trápili nad maturitou, my ostatní sme mali kultúrny deň. Opäť raz v divadle. Tento krát pre nás Divadlo Jonáša Zoborského nachystalo skutočnú lahôdku – Ženbu od Nikolaja Vasilieviča Gogoľa.

  • 15. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Zbohom telka, nech žije František

Jozef Dzuriš

Zbohom telka, nech žije František

Presne pred dvoma týždňami som sa opäť raz vybral do divadla. Bol som na predstavení s príznačným názvom - František z Assisi v prešovskom Divadle Jonáša Záborského. Možno si poviete, že na tom nie je nič nezvyčajné. Ale pozor – to je chyba. Aj ja som ju urobil.

  • 4. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu